2014. április 28., hétfő

Könyvfesztivál 2014 - II. nap

Míg a pénteki könyvfesztiváli látogatásom a könyvek beszerzéséről szólt, a szombat a moly nevében telt. Korábban megbeszéltük @abstractelf-fel, hogy a tavalyihoz hasonlóan idén is találkozni fogunk a Könyvfesztiválon. Akkor csak spontán futottunk össze a nagy molytalin, ahol egymás névtábláját elolvasva meglepődtünk, hogy ki is valójában az, akivel jókat beszélgettünk a Molyon. Most nem bíztuk a találkozást a vakszerencsére. 
A szombati borongós reggel eredményeképpen elég nehezen indult a napom, így a 11-es színpadi dombra tervezett molytalira nem sikerült kiérnem, a 15 órait céloztam meg helyette. Szerencsére a délután nekem kedvezett, s mire kiértem hét ágra sütött a nap, így belevetettem magam a tömegbe - ami péntekhez képest megsokszorozódott - és @abstractelf és @Nancy keresésére indultam, akik a Könyvmolyképző standjánál gyülekeztek más molyok társaságában. Addigra már túl voltak a Patrick Ness dedikáláson - amit nem is bánok, hogy nem láttam, mert még a végén megvettem volna a Kés a zajbant, hogy dedikáltathassam (sajnos korábban könyvtárból kölcsönöztem csak ki). 
A belépő jegyem árát terveztem csak aznap levásárolni, de még nem döntöttem el előre, hogy mire. Először a Libra Books standjánál nézelődtem, de nem találtam fogamra való könyvet, majd @abstractelf javaslatára benéztünk a Librihez, ahol A leleményes Hugo Cabret-t választottam. Gyönyörű könyv, amit pluszban különlegessé tesz a rengeteg illusztráció. 


Utolsó állomásunk a Buglyó Gergely dedikálás volt, ahol @abstractelf íratta alá az íróúr könyvsorozatának eddig megjelent két darabját. Végül a csajok nagy pakkokkal felszerelkezve, én pedig az előző nappal ellentétben egy könyvet lebegtetve elbúcsúztunk és rengeteg könyves élménnyel gazdagodva útnak indultunk.

Az idei Könyvfesztivál ismét fenomenális volt, a következő könyves esemény pedig egyhamar itt lesz, nyár elején ugyanis itt a Könyvhét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése