2013. április 21., vasárnap

Könyvfesztiváli élmények 2013 - II.


A második nap a dedikálások és a molytalálkozó ideje volt.
A fél 11-kor kezdődő Hannu Rajaniemi beszélgetés a nagy népszerűségnek köszönhetően teltházas volt. Így az ajtóból kísértem figyelemmel az íróval készített interjút. Egy órán keresztül tartott a beszélgetés, aminek során sok érdekességet megtudtunk az íróról önmagáról, illetve a könyveiről.
12-től kezdődött a dedikálás, ahol már hatalmas sor kígyózott az Ad Astra standjához. Hosszas várakozás után dedikáltattam a Kvatumtolvajt.
 
Kiszemeltem az egy órakor kezdődő Könyvmolyképző titkai előadást, ahol a Kiadó munkatársa mesélt nekünk Kiadóról. E program előtt még volt annyi időm, hogy eldönthessem, mire vásároljam le a belépőt. A Napos oldal mellett döntöttem.                                                                                      Kettő órakor nagy nehezen megtaláltam a molyok gyülekezési helyét. Rengeteg moly verődött össze, nagyon örültem annak, hogy sok régóta várt találkozásra is sor kerülhetett. Nagy élmény volt a találkozó.
Végül még két dedikálás volt a terveim között. Zakály Viktóriával a Szívritmuszavart dedikáltattam. Egy gyönyörű könyvjelzőt is kaptam a könyvhöz. Mire itt végeztem, Fábián Jankára rengeteg olvasója várakozott, de sikerrel jártam és egy dedikált Adél és Aliz boldog tulajdonosa lettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése