2012. szeptember 8., szombat

Augusztusi új polclakók

Augusztusban sikerült megállnom a könyvdömpinget, az előző hónapokhoz képest. Egy számjegyű volt a cél, ami sikerült is, hiszen 8 darab új szerzeményre tettem szert.

Molyról szereztem be A testbérlők, Dewey - A könyvtár macskája, valamint a Hableányok kíméjenek című könyveket. A testbérlőkre a könyvheti megjelenése óta ácsingózom, alig várom, hogy belekezdhessek. A Dewey régebbi megjelenés, aranyos kis történetnek ígérkezik. A Hableányok kíméljenek sok negatív kritikát kapott molyon is, de ez is olyan, hogy így már muszáj a saját szememmel látnom. Többször csalódtam kellemesen ilyen esetekben.
Az Ulpius-ház keddi akcióiból került a kosaramba az Agatha Raisin sorozat első része, és egy Katie Fforde tollából származó történet. A humoros krimisorozatra, az Agatha Raisin-re már jó ideje felfigyeltem, örülök, hogy végre nekiláthatok. Külföldön már 22 része jelent meg a sorozatnak, ami igencsak rengeteg, úgyhogy egy kicsit haragszom magamra, hogy már megint milyen hosszú regényfolyamba kellett vágnom. 
Katie Fforde-tól eddig a Tökéletes ajánlatot olvastam, az annyira nem lett a kedvencem, de nem is mondhattam rossznak, így utána megfogadtam, hogy az írónő más könyvét is a kezembe fogom venni. Az akciónak köszönhetően ez a  Hív Amszterdam lesz.
A könyvátvételkor ajánlotta az eladó Elizabeth George Nagy szabadítás című könyvét, amit nem is sikerült ott hagynom. Persze a legjobban az sarkallt rá, hogy a borítón azonnal a megragadta a szemem, hogy Agatha Christie díjas műről van szó.
Az Aba Könyvkiadónak köszönhetően a Lányok a kastélyból friss megjelenésüket olvashattam, valamint Lilian H. Agivega Második Atlantisz című könyvét kaptam még tőlük, amivel régóta szemezek.

Hét, (a Lányok a kastélyból már elolvasásra került a hónapban) új olvasnivaló várja, hogy a kezembe vegyem őket.
A szeptember pedig a hírek szerint tengernyi kedvemre való új megjelenéssel fog bővelkedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése