2011. december 19., hétfő

Várólista 2012

Lobo a 2012-es évre is meghirdette a Moly.hu-n a Csökkents a várólistádat kihívást. Ehhez már én is csatlakoztam, a tavalyiról sajnos még lemaradtam.
A kihívás lényege, hogy ki kell választani 12 darab olyan könyvet, amit már legalább fél éve el szeretnél olvasni. Az erről készített listádat pedig csatolod a jelentkezéskor. Alternatív lista is készíthető +12 könyvről. Ez azt a célt szolgálja, hogy ha esetleg valamely előzetesen kiválasztott könyvhöz nincs kedved, akkor erről válogatva módosíthatsz az eredeti elképzeléseiden. Ilyen listát én nem készítettem.



A kiszemelt könyvek:
Jean M. Auel: A Barlangi Medve népe
Syrie James: Charlotte Brontё titkos naplója
Kerstin Gier: Rubinvörös
Guy de Maupassant: A szépfiú
Joanne Harris: Bársony és keserű mandula
Jane Austen: A mansfieldi kastély
Chelsea Cain: A fúria
Kami Garcia - Margaret Stohl: Lenyűgöző teremtmények
L. J. Smith: Vámpírnaplók III. -Tombolás
L. J. Smith: Vámpírnaplók IV. Sötét szövetség
Alex Flinn: Beastly - A szörnyszívű
Charlotte Brontё: Villette

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése