2012. november 4., vasárnap

Októberi új polclakók

Októberben rengeteg újdonság jelent meg. Az igazi könyveső többek között számos olyan sorozat folytatását, illetve kiszemelt sorozat első kötetét hozta el, amiket nagyon vártam már.
Az önálló kötetek közül Itó Projekt: Harmónia című könyvét figyeltem már régóta az Ad Astra Kiadó honlapján. A borítóba első látásra beleszerettem, de belül sem csalódtam. Egyedülálló olvasmány volt. (Itt írtam róla.)
Az Angyalsors trilógia folytatására nagyon kíváncsi voltam. Az első rész a sablonhelyzet folyamatos kikerülésével vett le a lábamról, így bíztam benne, hogy a folytatás is hasonlóan jó lesz. Az is volt! (Itt írtam róla.)
A Geopen Kiadónál már jó ideje hallani az új svéd trilógia első kötetéről, A körről. A könyv beharangozására saját videó is készült, ami kellően megalapozta hozzá a hangulatot, az előre olvasható rész pedig bebizonyította, hogy valóban elképesztően jó könyvvel állunk szemben.
A Könyvmolyképző októberi záporából a Vastündérek 2. részét (Vashercegnő), a Csitt, csitt 3. részét (Vihar előtt) és a Fallen 3. részét (Végzet) választottam. 
A Csodák kora és a Lovestar @Csengának köszönhetően lett az enyém. A Csodák koráról nagyon sok jót hallottam, így bízom benne, hogy tetszeni fog. A Lovestarról pedig @Gretty annyit áradozott, hogy már muszáj elolvasnom.
Libris rapid akcióból érkezett a Mielőtt elalszom és a Gyönyörű bajkeverő, amikkel már régóta szemezek.
Rukkolán sikerült lecsapnom a Pokoli báléjszakákra. 


Novemberben folytatódni fog az új megjelenések áradata.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése