2013. július 20., szombat

Júniusi új polclakók

Sajnos kissé megkéstem a szokásos havi új könyvek bejegyzéssel, hamarosan már a júliusi következik. Na de azért ez sem marad ki.
Júniusban jelent meg a nagy sikerű Kör trilógia második kötete a Tűz. Az első rész az év könyve lett nálam, így mondanom sem kell, hogy már alig várom, hogy olvashassam.
Az Elveszett lelkek városát nyertem. Még nem kezdtem neki a sorozatnak, mert szerettem volna mindegyik eddig megjelent kötetet összegyűjteni és egyhuzamban nekiállni az olvasásának. Nemsokára neki is kezdek, mivel augusztusban itt a film a Csontvárosból. Addig mindenképpen meg szeretném ismerni az eredeti történetet. Egyrészről ugyan zsákbamacska, hogy megvannak a kötetek és mi lesz ha mégsem fog tetszeni a sorozat, de erre sok esély nem látok, annyi jót hallottam már róla, hogy bízom benne nem fogok csalódni.
A Lélekmentők a Sikoltók sorozat második része. Alexandra könyvmaratonon csaptam le rá.
Sarah Dessentől már régóta kinéztem az Egy felejthetetlen évet, most kihagyhatatlan áron került a szemem elé Mina Lauryval együtt, ami Charlotte Bronte kisregénye.


1 megjegyzés:

  1. Mohegan Sun Pocono - JT Marriott Philadelphia
    Book Mohegan Sun Pocono in Wilkes-Barre at this hotel. ⏰hours, ✓address 세종특별자치 출장샵 & map ✓address. ⚽hours, ✓phone number,  제주 출장안마 Rating: 충주 출장마사지 3.5 보령 출장샵 · ‎29 경상북도 출장샵 reviews

    VálaszTörlés