2012. június 11., hétfő

Könyvheti élmények 2012

Az idei Könyvhétre a szombati napon látogattam ki.
A könyvfesztiváli Molytalálkozó után azonnal szerveződni kezdett a következő és egy idő után a napok is körvonalazódni látszódtak. A szombati molyok csapatához társultam. A 11 órás találkozót szerencsére sikerült is elérnem, bár sikeresen kiment a fejemből, hogy hétvége van és akkor más a menetrend, de csak befutottam pár perccel 11 után. A Gerbeaud cukrászda előtt, ahogy kiléptem a földalatti feljárójából azonnal meg is pillantottam a szép nagy körben álldogáló molyokat. Rögtön ki is szúrtam @brena -t és célba is vettem, közben elszántan vadásztam a molyos kitűzőmet a táskámban. Kisvártatva @FantYAstic_Volumes is megérkezett és @Gretty kifulladva a Fable dedikálásról.
Majd következett a régóta várt B.M. Grapes dedikálás. Már a Lámpagyújtáskor szerettem volna ellátogatni hozzá, de sajnos addigra nem sikerült beszereznem a könyvét, de hála a mostani Könyvmolyképző webshop akciónak csütörtökön megérkezett a példányom. Így friss, ropogós, olvasatlan könyvvel állítottam be a dedikálásra. Grapesszel nagyon jót beszélgettünk, örülök, hogy végre találkozhattam vele.
A következő cél az Agave standja volt, ahol már a korábbi hírekből megtudtam, hogy nagy böngésző lesz a régebbi megjelenéseikből. A stand előtt ott is sorakoztak a ládákban a könyvek. Lawrence Block két könyvét választottam (A penge élén, Bérgyilkos inkognitóban) és Caleb Carr A sötétség angyala című könyvét. Sajnos az első részt nem találtam meg, de majd idővel meglesz. Ingyen pedig egy Agave 100-zal lettem gazdagabb.
Ezek után a standok közötti barangolás következett, ahol sikerült egy csomó könyvet beszereznem, amikkel már régóta szemeztem. Palatinusnál Dumas: A régens lánya, Steve Berry: Alexandria link, Charlotte Bronte: Shirley, Maupassant: Erős, mint a halál könyvét tettem a kosaramba. A Park Kiadónál az Ahol a vadak várnak nem engedte, hogy otthagyjam. Geopentől végre lett egy John Grisham regényem, Az elmaradt karácsony. Még két ajándékkönyvet vettem, majd kifáradva egy padon pihentem ki a forróságban való könyvkergetést.
Egy délutáni szieszta után este 7-től kezdődött a Gabo-Ciceró blogger találkozója. Az alacsony résztvevő szám ellenére nagyon jól éreztem magam @Anaria -val nagyon jót beszélgettünk és megismerkedhettünk a Ciceró Könyvstúdiónál a Kiadó munkatársaival. Nagyon kedvesek voltak. A Gabo standjánál pedig az Áprilisi út című könyv szerzőjével, Hidasi Judittal találkoztunk.
Este kifáradva, de sok-sok élménnyel és könyvvel gazdagodva indultam el a Vörösmarty térről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése