2012. július 28., szombat

Cyn Balog: Tündérszerelem

A történetről röviden: Morgan és Cam gyerekkoruk óta ismerik egymást. A barátságuk tinédzserkorukra szerelemmé alakult. Egy napon születtek, így tizenhatodik születésnapjuk ünneplésére közös, nagy bulit terveznek. Azonban pár nappal a nagy esemény előtt a fiúval szokatlan dolgok kezdenek el történni, és egy rejtélyes idegen is érkezik hozzá...

A könyvheti megjelenések beharangozójakor figyeltem fel a könyvre, megragadott a gyönyörű borító (ami végül megváltozott ugyan, de az új is ugyanannyira tetszik) és az, hogy tündéres lesz. Ez a téma kezdetben nem volt ugyan a kedvencem, az első élményem (Jenna Black: Káprázat) óta, de A vaskirály viszont megszerettette velem. Így örültem, hogy újabb könyv jelenik meg ebben a műfajban.

Az első oldalak után úgy éreztem, hogy baklövés volt és végig csak a fejemet fogom verni a falba olvasás közben. Annyira szlenges volt a fogalmazás és elképesztően idegesített a főszereplőnő. De gondoltam nem ítélek ennyire gyorsan és haladtam vele tovább. Egy idő után kezdtem megkedvelni a történetet és kijelenthetem, hogy a végére igazán jó lett. Nem erre a befejezésre számítottam. Ez volt az ami miatt visszagondolva az egész könyvet más fényben látom.

A szereplőkkel a főhősnőn kívül nem volt bajom, sőt az új fiú hamar szimpatikussá vált. Így Morgan iránti ellenszenvem elviselhetővé vált. A lány viselkedésétől sokszor a falat tudtam volna kaparni.

Egészében véve kellemes élményt nyújtott, a történet alakulása kárpótolt a karakterproblémáim miatt.
Az eredeti borító
Nagyon hamar elolvasható könyv. Korábban azt hitem újabb sorozat kezdő kötete lesz, de szerencsére kivételesen önálló kötet.


Pontszám: 4,5



Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 264
Fordította: Farkas Orsolya
Eredeti cím: Fairy Tale (2009)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése