2013. február 10., vasárnap

Januári új polclakók

Januárban öt új szerzemény került a polcomra. Sikerült ellenállnom több akció csábításának is. Ez persze nagyban köszönhető annak, hogy karácsony még nem olyan rég volt.
A Könyvmolyképző decemberi újdonságai közül az Anna és a francia csók, a Legenda és a Calderon boldog birtokosa lettem.
Stephanie Perkins Anna és a francia csók című könyvébe beleolvastam a Kiadó könyvrészleteiből. Így azonnal felkerült az áhított könyveim listájára. Csengának köszönhetően pedig az enyém is lett. Romantikus történet a gyönyörű Párizsban. A Legendáról már megjelenése előtt sokat hallottam, és csakis csupa jót. Disztópia, ami az egyik kedvenc műfajom. Kíváncsian várom, hogy mit is takarhat a szépséges borító. A Calderon, avagy hullajelölt kerestetik On Sai első könyve. Nagyon jó, humorral átitatott történetre számítok a magyar írónőtől.

A Törékeny örökkévalóság már régóta hiányzik a Tündérvilág eddig magyarul megjelent kötetei közül. Akkor akartam nekiállni a sorozat olvasásának, amikor mindhárom kötetet beszereztem. Úgyhogy most már hamarosan következnek. Csak azt sajnálom, hogy bizonytalan a sorozat további köteteinek magyar megjelenése, ezért lehet majd angolul leszek kénytelen folytatni.

A Heartland című tévésorozat nagy sajnálatomra a napokban ért véget az m1 műsorán, de szerencsére nem végleg. Az új évadra csak várni kell. Mikor a sorozat első részeiben feltűnt, hogy könyv alapján készült, azonnal utánanéztem és láttam, hogy sok részből álló könyvsorozatról van szó.  Mindenképp el szerettem volna őket olvasni, csak hát elég nehézkes a kötetekre szert tenni, eddig nem is találkoztam olyan nagyobb könyváruházzal, ahol  minden kötet kapható lenne. Rukkolán való böngészésem során viszont rájuk akadtam. Nagy nehezen először a második rész érkezett meg. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése