2013. február 5., kedd

James Joyce: A macska és az ördög

A történetről röviden: Egy Loire-menti falu lakóinak minden vágya egy híd, ami összeköti a folyó két partján élőket. Ennek megépítésére hirdetést adnak fel, amit az ördög is olvas és vállalkozik a híd megépítésére...

A könyvtárban való keresgélésem során akadtam a könyvre, mikor J kezdőbetűjű névvel kerestem írót. Meséket nem igazán szoktam olvasni, de ez megtetszett, hogy angol és magyar verzióban is tartalmazza a mesét. 

Körülbelül 20 perc alatt végigolvasható. Mókás illusztrációk borítják az oldalait.

Egy kis mese arról, hogyan lehet túljárni az ördög eszén.

Ajánlom azoknak a kisgyerekes anyukáknak, akik a meseolvasást szeretnék összekapcsolni egy kis nyelvtanulással is. De engem is elszórakoztatott egy röpke félórára. Könnyen érthető egyszerű az angol szöveg.

Pontozni most nem pontoznám, először még abban sem voltam biztos, hogy egy ilyen kis rövidke meséről írjak-e egyáltalán bejegyzést. Végül úgy döntöttem, hogy megérdemli, hogy egy rövid szösszenet készüljön róla.

Kiadó: Ab Ovo
Kiadás éve: 1997
Oldalszám: 33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése