2012. április 22., vasárnap

Könyvfesztivál 2012


Az idei Könyvfesztiválra két nap (péntek, szombat) is ellátogattam.

PÉNTEK:

A tavalyi Könyvfesztiválos tapasztalataimból okulva idén pénteken kerítettem sort a könyvek közötti böngészésre, a hétvégi nagy tömeg előtt. Így nyugodtan, lökdösődés nélkül végignézhettem a kiadók standjait. Azt már régóta elterveztem, hogy a Lélektelen és Az angyal című könyv mindenképp a megvásárolandó könyveim között lesznek. A Lélektelen megjelenését régóta vártam már, és az írónő másnapra tervezett dedikálását úgyszintén. Az angyal című könyv pedig Cassandra Clare nagy sikerű Végzet ereklyéinek előzménytörténete. Azt a sorozatot sajnos még nem volt szerencsém olvasni, épp ezért úgy gonoltam, hogy tökéletes lesz elkezdenem az előzménykötettel. Melléjük került még a Palatinus böngészős kínálatából az Üvöltő szelek, gyönyörű keményborítós kiadásban. Szintén kedvező áron az Egek Ura került még a "kosaramba", amire a film megnézése óta kíváncsi vagyok. Idén nagy örömömre szolgált, hogy idegennyelvű könyvek közül is lehetett szemezgetni. A Libra Books standjánál tettem szert Mark Twain: Life on the Mississippi című regényére, mindössze 300 Forintért.

A szerzeményeim

SZOMBAT:

Az előző napi vásárlás után, erre a napra a programok kerültek napirendre. A belépő levásárolhatósága miatt egy könyv beszerzését tartalékoltam még erre a napra, Saskia Noort: Az ínyencklub című könyvét, ami a Könyvmolyképző könyvfesztiváli újdonsága, a Kiadó decemberben indult Fekete Macska Regénytár névvel illetett sorozatának harmadik darabja.


VP Klub alakulás
11:30-kor kezdetét vette a VP Klub alakulás a Szabó Magda teremben, ahol a díszvendég Gail Carriger volt. Először vele készítettek interjút, majd különböző nyereményekért lehetett játszani a feltett kérdésekre történő helyes válaszadással. Egy iskolás csapat előadásában meghallgathattuk a két VP dalt, ezt követően pedig egy kérdőív kitöltésének leadásával lélektelenes teacsomagot kaptunk.

Molytalálkozó
13 órakor elérkezett a régóta várt, általam kezdeményezett Könyvfesztiváli molytalálkozó, ahol nagyon szép számmal jelentek meg a molyok. A tömörülés a bejárat előtt gyülekezett, majd sajnos az elhelyezkedésünk képtelensége miatt csak kisebb csoportokban állva tudtunk beszélgetni. Sebaj, majd máskor jobb lesz! Nagyon örültem, hogy sok Molyt sikerült végre személyesen is látnom és többekkel tudtam beszélgetni is egy keveset.

Gail Carriger dedikálás
14 órakor megrohamoztuk a Könyvmolyképző standját, ahol a Lélektelen című könyv szerzője, Gail Carriger dedikálta frissen megjelent könyvét. Szép nagy sor összegyűlt az aláírásra várva.

A Lélektelen és az ajándék teacsomag


A dedikált könyvem
Az írónő dedikál


A sok-sok program után megfáradtan, de tengernyi élménnyel tértem haza. Hamarosan pedig itt a következő nagy könyves esemény június elején, a Könyvhét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése