2013. március 31., vasárnap

Márciusi új polclakók

A hónap elején annyi akcióba ütköztem, hogy már szinte az első másfél hétben kimerült a könyves keretem.
A Ragyogás és az Árnyalatnyi remény Maxim kiadós könyvmaratonból landolt a kosaramban. Mindkettőt már a megjelenése óta szeretném. A Ragyogás ígéretes könnyedebb sci-finek tűnik, az Árnyalatnyi reményről meg annyi dicsérő kritikát olvastam, hogy muszáj elolvasnom. (A kivitele gyönyörű - rücskös védőborítóval) 
A rémálmok lánya az Anna második, egyben befejező része. Közben a hónapban már el is olvastam. (Bejegyzés róla itt.) Röviden: nagyon tetszett!
Az Ulpius nőnapi akciójában találtam szembe magam Katie Fforde könyveivel. A gyűjteményemből hiányzó négy könyvére tettem szert. Kellemes, könnyed olvasásélményre számítok tőlük. Mivel összegyűlt velük a 10 pecsétem az Ulpius törzskártyán, a régóta vágyott Joanne Harris Csokoládé trilógiájának befejező kötetét választottam, a Csokoládés barackot. A hab a tortán pedig a Kiadó ajándéka volt, amik közül a Célpont Párizsban című könyvet választottam (bevallom korábban még nem hallottam róla).



Áprilisban pedig érkezik a Könyvfesztivál, úgyhogy az újdonságok tömkelege várható. Ráadásul a standok előtti akciós böngészők is mindig bővelkednek valamilyen érdekességekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése