2011. augusztus 18., csütörtök

L.J. Smith: Küzdelem

Vámpírnaplók II.

A történetről röviden:
Elena végül sikeresen megkaparintotta Stephant. A kettejük közötti vonzalmat Damon egyre durvább eszközökkel próbálja szétrombolni, nem riad vissza semmitől. Stephan pedig próbálja megvédeni a lányt.

Az előző rész után már máshogy álltam neki ennek a kötetnek. Teljesen igyekeztem elvonatkoztatni a sorozattól, és így sokkal jobban bele tudtam merülni. Ettől függetlenül is, az elsőtől jobban sikerült ez a darab. Elena is kevésbé idegesítő fruska. 
Itt is vannak borzongósnak szánt temetős jelenetek, már rögtön az elején és az elmaradhatatlan sulis rendezvények.
A vége pedig tényleg jó lett, nem gondoltam volna azt, ami ott történik és ez késztet arra, hogy olvassam tovább. Kíváncsi vagyok mit hoz ki az írónő ebből a befejezésből.
Továbbra sem tartozik a kedvenceim közé, de sokat fejlődött, bízom benne, hogy ez a továbbiakban is töretlen marad és akkor már eléri, hogy a pontszáma is növekedhessen, most azért még nem.
Pontszám: 3

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 190
Fordította: Farkas Veronika
Eredeti cím: The Struggle (1991)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése