2011. július 7., csütörtök

Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt

SZENT ESKÜ
BUKOTT ANGYAL
TILTOTT SZERELEM

A történetről röviden: Nora Grey egy hétköznapi lány. Barátnőjével, Vee-vel ellentétben nem csak azon jár az esze, hogy ki milyen jó pasi a suliban. Egy órán azonban a tanár ötlete alapján született padtárscsere okán az osztály titokzatos sráca, Folt mellé kerül. Magáról nem árul el semmit, de a lányról szinte mindent tud. Noranak furcsa ez a rejtélyesség, kíváncsi, hogy mit titkolhat a fiú. Közben új tanuló is érkezik az iskolába, aki egy elit suliból iratkozik át és rögtön megtetszik neki Nora. Sorra követik egymást a megmagyarázhatatlan esetek, vajon ki állhat ezek mögött?

Kíváncsian kezdtem neki. Régóta szerettem volna már egy angyalos könyvet olvasni. Már a borítója megfogott. Annyira szép. Láttam róla egy videót az írónő honlapján, hogy miként készült. Nem is gondoltam volna, hogy úgy, hogy valamilyen porból rajzolták meg az egész képet.
Az elején a bioszóra kicsit alkonyatos beütésű volt, de ezután már egyáltalán nem volt semmi más hasonlóság.
A főszereplő lány, Nora is szimpatikus volt, nem egy üresfejű lány, és nem is annyira egy szürke egér. Eléggé önálló és tud határozott lenni ha kell, ez nem is csoda, hiszen rengeteget van otthon egyedül, mert anyja sokat utazik, apját pedig már tragikus körülmények között vesztette el. A barátnő, Vee néhol kissé idegesítő volt nekem, az állandó locsogásával. Folt pedig titokzatosságával végig gyanús volt, ahogy Nora körül egyre furább dolgok kezdtek el történni.
Olyan csavarral kerülnek helyére a dolgok a végén, amire nem számítottam.
Várom a Crescendo-t!

Pontszám: 4,5

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 360
Fordította: Farkas Orsolya
Eredeti cím: Hush, hush (2009)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése