2011. július 21., csütörtök

Claudia Gray: Hourglass - Homokóra

Az Evernight sorozat 3. része.

Az Evernight Akadémiát ért Fekete Kereszt támadás után Bianca a vámpírvadászokkal tart, aki mit sem sejtenek, hogy ő is egy közülük. Biancával tart Raquel, aki elszántan akar küzdeni a Fekete Kereszt soraiban, miután rájött, hogy kik is járnak valójában az Akadémiára. Bianca kiképzése is megkezdődik, közben pedig egyre furcsábban kezdi érezni magát. Egyre több vérre lenne szüksége, viszont ezt nem könnyű megoldani anélkül, hogy a vadászok erről tudomást ne szerezzenek.

A második rész után ez a rész mindenképpen sokkal mozgalmasabb. Azzal még továbbra sem vagyok kibékülve, hogy Bianca teljesen hátat fordított szüleinek, mikor beállt Lucasékhoz. De azért igyekszik kisebb-nagyobb sikerrel igyekszik mindig megvédeni fajtársait.
Biancának azzal is szembe kell néznie azzal, hogy mi lesz akkor, ha nem változik vámpírrá. Úgy vettem észre, hogy az előző részhez képest itt már érettebben is kezd el gondolkozni.

A végén meglepődtem, kíváncsi vagyok hogyan folytatódik így a történet, mert ezáltal teljesen megváltozott minden.
Még egy, befejező kötete lesz a történetnek, Afterlife címmel. Utána úgy hallottam az írónő készít majd az Evernight sorozathoz egy spin-off-ot.

Pontszám: 4

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 333
Fordította: Gazdag Tímea
Eredeti cím: Hourglass (2010)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése