2011. július 21., csütörtök

Claudia Gray: Evernight - Örökéj

Az Evernight sorozat 1. része.

A történet főszereplője Bianca megkezdi tanulmányait az Evernight Akadémia falai között. Szüleivel beköltöznek az iskolába, mivel ők tanárok és ez az iskola lesz az új munkahelyük.
Bianca nagyon tart az új iskolától, már a tanév elején meg akar szökni. Ekkor találkozik az iskolát körülvevő erdőben, az éppen odaigyekvő Lucassal.

A Könyvmolyképző twilighter válogatottjának egyik első darabja. Kíváncsian vettem a kezembe. A borítón olvastam, hogy modern vámpírmese, így a könyv elején jó darabig azon gondolkodtam, hogy most ki vagy kik is a vámpírok. Azt gondoltam, hogy a tanulók biztosan, de Lucas is gyanús volt. Aztán a könyv közepén fény derült erre, amin igencsak meglepődtem, mert nem is sejtette előtte az írónő.

Bianca az a tipikus szürkeegér főszereplő lány. Lucas nekem valahogy már az elejétől nem nagyon volt szimpatikus. A kedvencem egyértelműen Balthazar.

Megvan benne a rejtélyes, ódon hangulatú iskola, ami számos rejtélyt tartogathat, valamint az idejárók egy része is rideg, távolságtartó. A sorból kilógok közül Raquel - Bianca szobatársa - is sok furcsaságot tapasztal. Az egész iskola teljesen elzárt területen helyezkedik el, innen csak néha-néha szabadulnak el a tanulók egy-egy kirándulásra egy környező városba.

A történet végén meglepődtem, jó kis csavarral zárul.
A sorozat négy részből áll, a következő része Stargazer (Nézz az égre!) címmel jelent meg.

Pontszám:5

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 315
Fordította: Bosnyák Viktória
Eredeti cím: Evernight (2008)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése